Tvorte v svojom svetle. Tvorte so svojou vášňou.

Create Your Light je miesto, kde sa stretávajú kreatívne svety. Čo sa stane, keď dvaja fotografi spolupracujú? Preskúmajte umenie fotografie prostredníctvom spolupráce, ktorá spája tvorcov všetkých žánrov, štýlov a obrazotvorných vízií. Nájdete tipy, ktoré prekračujú hranice, a triky, ktoré otvárajú celkom nové spôsoby snímania.
Nemôžeme sa dočkať, kým uvidíme, čo ďalšie vytvoríte!

INŠPIRUJ SA A ZDOKONAĽUJ SVOJE SCHOPNOSTI

Create Your Light je miesto, kde sa stretávajú členovia rodiny Nikon, aby sa navzájom vyzývali a inšpirovali. Aj naďalej budeme zdieľať náučné tipy a triky od našich odborníkov založené na fotografickej téme, ktoré si môžete vyskúšať doma. Rovnako ako predtým, máte dva týždne na to, aby ste svoje nové zručnosti využili na vytvorenie snímky na aktuálnu tému. Podeľte sa s nami o svoju tvorbu na Instagrame, Facebooku a Twitteri s použitím hashtagu #CreateYourLight.

V spolupráci s matkou prírodou - fotografovanie prímorských scenérií s fotografom divokého oceánu!

S #CreateYourLight sa vraciame na západné pobrežie Írska, aby sme sa pridali k fotografovi divokého oceánu Georgovi Karbusovi pri fotografovaní prímorskej prírody a scenérií.
Od majestátnych útesov Moher po polia a pláže, George odhaľuje, ako spolupracuje s najväčším tvorcom - matkou prírodou.
Vyzbrojený fotoaparátom Nikon Z 7II a svojimi obľúbenými objektívmi, NIKKOR Z 24-70 mm f/2,8 S a AF-S NIKKOR 105 mm f/1,4E ED, dokáže George zachytiť mimoriadne sugestívne snímky pobrežia County Clare.
Dva procesory EXPEED a vynikajúce zaostrovanie fotoaparátu Z 7II bez námahy držia krok s Georgeovými požiadavkami. Môže sa tak slobodne sústrediť na komponovanie a prispôsobenie sa náhlym zmenám počasia a svetla.
Pripojte sa k Georgeovi a naučíte sa plánovať pre najlepšie svetlo, vyťažiť maximum zo svojho prostredia a využiť všetky dôležité nečakané premenlivé okamihy krásy.
Podeľte sa s nami o svoje najlepšie zábery prírody na sociálnych sieťach pomocou hashtagu #CreateYourLight. Najkrajšie zábery zverejníme v online galérii Nikon.

Tipy a triky od našich expertov pre vyskúšanie a interpretáciu fotografickej témy u vás doma

PREBUĎTE SVOJU VÁŠEŇ

VIAC SVETLA, VÄČŠÍ EFEKT

#ZCreators