Tvorte v svojom svetle. Tvorte so svojou vášňou.

Create Your Light je miesto, kde sa stretávajú kreatívne svety. Čo sa stane, keď dvaja fotografi spolupracujú? Preskúmajte umenie fotografie prostredníctvom spolupráce, ktorá spája tvorcov všetkých žánrov, štýlov a obrazotvorných vízií. Nájdete tipy, ktoré prekračujú hranice, a triky, ktoré otvárajú celkom nové spôsoby snímania.
Nemôžeme sa dočkať, kým uvidíme, čo ďalšie vytvoríte!

INŠPIRUJ SA A ZDOKONAĽUJ SVOJE SCHOPNOSTI

Create Your Light je miesto, kde sa stretávajú členovia rodiny Nikon, aby sa navzájom vyzývali a inšpirovali. Aj naďalej budeme zdieľať náučné tipy a triky od našich odborníkov založené na fotografickej téme, ktoré si môžete vyskúšať doma. Rovnako ako predtým, máte dva týždne na to, aby ste svoje nové zručnosti využili na vytvorenie snímky na aktuálnu tému. Podeľte sa s nami o svoju tvorbu na Instagrame, Facebooku a Twitteri s použitím hashtagu #CreateYourLight.

Portrét v exteriéri

S #CreateYourLight, módnym a svadobným fotografom Brett Florensom a módnou lifestyle fotografkou Kathrin Schlafbauer tentoraz objavíme čaro portrétu v exteriéri. Brett a Kathrin na Tenerife hľadali najlepšie svetlo pre vytvorenie portrétov – jeden druhého.

Celý fígeľ spočíva v práci s prirodzeným svetlom a v komunikácii s človekom, ktorého fotografujete. Zistite, ako využili prirodzené svetlo, ktoré môže konkurovať akémukoľvek štúdiu. Žiadne reflektory ani blesky. Iba full-frame fotoaparáty Nikon Z 5 a Z 6II s výnimočnými objektívmi NIKKOR Z 85 mm f/1,8 S a NIKKOR Z 35 mm f/1,8 S.

Vyrazte von! Nie vždy je nutné štúdio či veľká výbava. Všetko, čo potrebujete, je dobré svetlo, objekt a váš skvelý fotoaparát a objektív.

Podeľte sa s nami o svoje najlepšie outdoorové portréty na sociálnych sieťach a označte ich hastagom #CreateYourLight.

Najkrajšie zábery zverejníme v online galérii Nikon.

Tipy a triky od našich expertov pre vyskúšanie a interpretáciu fotografickej témy u vás doma

PREBUĎTE SVOJU VÁŠEŇ

VIAC SVETLA, VÄČŠÍ EFEKT

#ZCreators