Nikon Imaging | Slovakia | Europe

8.3.2010

Spevák Robbie Williams v kampani spoločnosti Nikon

 

Svetová hviezda podporila reklamnú kampaň na fotoaparáty Nikon COOLPIX

 

 Amsterdam, Holandsko, 8.marca 2010 - Spoločnosť Nikon Europe dnes spúšťa novú reklamnú kampaň, s ktorou sa spojila svetová popová hviezda Robbie Williams. Kampaň „I AM Nikon" (Som Nikon) má dnes premiéru vo Francúzsku a predstavuje najnovšie fotoaparáty radu COOLPIX. Televízna reklamná kampaň si kladie za cieľ zoznámiť najširšiu verejnosť s bohatou tradíciou, profesionalitou a novátorstvom značky Nikon.

 

V spotu sa objaví rad kľúčových životných a historických okamžikov, uvidíme tu napríklad dojemnú scénu prvých detských krôčikov, ktoré sú prirovnávané k prvým krokom človeka na Mesiaci. Obidva okamžiky majú porovnateľný význam a stojí za to ich uchovať v pamäti. V inej časti kampane, Robbie Williams namieri počas koncertu fotoaparát na davy búriacich fanúšikov a hlási „I AM Alive" (Som živý).

 

Kampaň si pohráva so sloganom spoločnosti Nikon „At the heart of the image" (V srdci obrazu) a odhaľuje, čo pre zákazníkov Nikonu toto heslo znamená a zároveň sa pýta: „Kým ste vy, keď začnete fotografovať Nikonom?". Výsledkom je celá škála scén z reálneho života, ktorými ľudia z celej Európy odpovedajú na túto otázku. Reklamná kampaň sa fotila v Juhoafrickej republike, v Egypte, Španielsku a Nemecku.

 

V ďalšej scéne kampane „I AM Snow White" (Som Snehulienka) sa objavuje skutočná nevesta zo Španielska, ktorá súhlasila s natáčaním posledných príprav pred obradom. Scéna „I AM Here" (Som tu) ukazuje turistov, ktorí fotografujú Egyptské pyramídy a v scéne „I AM Part of the World" (Som súčasťou tohto sveta) sa objavujú ľudia z celého sveta, ktorí sa navzájom spojujú vďaka internetu a fotoaparátom Nikon.

 

Soundtrack k tejto kampani „Welcome Home" zložil americký hudobník Benjamin Cooper.

 

Birgitta Olson, generálna riaditeľka pre marketingové komunikácie spoločnosti Nikon Europe, v súvislosti s touto kampaňou uvádza: „Kampaň hľadá odpoveď na otázku, čo pre človeka znamená byť fotografom a pýta sa priamo tých, ktorí používajú Nikon. Dúfame, že spoluprácou so skutočnými ľuďmi, bez ohľadu na ich fotografické skúsenosti, národnosť, životné alebo geografické podmienky, pripomenieme našim užívateľom, že sú to práve oni, kto je v srdci obrazu."

 

Birgitta Olson ďalej hovorí: „Dúfame, že kampaň „I AM" (Som) bude našich zákazníkov inšpirovať a bude šíriť odkaz značky Nikon medzi viacej a viacej ľudí."

 

Pozrite sa na túto kampaň, ktorá bude prezentovaná po celej Európe prostredníctvom televízie, kín, tlače a internetu. Viac informácií nájdete na www.iamnikon.com