Najlepšie tipy na snímanie nádherných západov slnka

Najlepšie tipy na snímanie nádherných západov slnka

Východ alebo západ slnka poskytuje magické svetlo pre fotografie s dramatickou atmosférou. Pozrite si naše tipy na úpravu nastavení expozície podľa podmienok, zabránenie výskytu závoja na objektíve a vytváranie fotografií s dramatickou atmosférou.

Začíname fotografovať morské scenérie

Začíname fotografovať morské scenérie

More je skvelý objekt na vyjadrenie dramatického pocitu – či už zachytávate rýchlo sa pohybujúce vlny, alebo jemné pohyby vody. Objavte rozličné spôsoby, akými môžete fotografovať more.

Čo je „modrá hodina“

Čo je „modrá hodina“

Modrá hodina sa považuje za jeden z najlepších časov na fotografovanie v exteriéri. Vďaka slnku za horizontom môže byť obloha sýtomodrá, avšak paleta farieb môže siahať od oranžových, modrých a červených odtieňov až po zlatožlté. Čítajte ďalej a dozviete sa, ako môže mäkké svetlo zvýrazniť na fotografiách skvelé detaily.

Tip od profesionála: Môj obľúbený objektív NIKKOR

Tip od profesionála: Môj obľúbený objektív NIKKOR

Zistite, prečo profesionálny fotograf Vincent Versace neodíde z domu bez objektívu AF-S NIKKOR 28 – 300 mm f/3,5 – 5,6G ED VR. Od širokouhlého snímania až po snímanie teleobjektívom, tento všestranný objektív je dokonalým spoločníkom na cesty.

Používanie vstavaného modulu Wi-Fi vášho fotoaparátu Nikon

Používanie vstavaného modulu Wi-Fi vášho fotoaparátu Nikon

Prečítajte si tento podrobný postup a začnite zdieľať snímky. Nie sú potrebné žiadne káble ani prídavné zariadenia – stačí vám len fotoaparát, naša aplikácia a inteligentné zariadenie.

Tipy od profesionálov na snímanie najkrajších detských portrétov

Tipy od profesionálov na snímanie najkrajších detských portrétov

Prečítajte si, ako zachytiť náladu, okamihy a výrazy tváre, ktoré prispejú k vytvoreniu nezabudnuteľných snímok detí. Portrétna fotografka Tamara Lackey sa s vami podelí o svoje tajné tipy, ako získať krásne žiarivé fotografie detí, ktoré zachytia ich osobnosť pred objektívom fotoaparátu.

Ako snímať lepšie portréty

Ako snímať lepšie portréty

Posuňte svoje portrétne fotografie na novú úroveň s odbornými radami od Garyho Smalla. Naučíte sa, ako vytvárať kompozíciu pre klasické a moderné portréty, ako vybrať správne pozadie a ako pracovať s prirodzeným svetlom aj umelým osvetlením.

Práca s rozostreným pozadím pre začiatočníkov

Práca s rozostreným pozadím pre začiatočníkov

Objavte nádherné umenie práce s „bokehom” – jemným rozostreným pozadím, ktoré dosiahnete použitím svetelného objektívu a širokej clony. Prečítajte si odborné rady o tom, ako vytvoriť „bokeh” a ako ho čo najlepšie využiť na vašich snímkach.

Päť jednoduchých pravidiel pre správnu kompozíciu snímok

Päť jednoduchých pravidiel pre správnu kompozíciu snímok

Rady profesionálky ku fotografickej kompozícii. Diane Berkenfeld vám pomôže objaviť pravidlo tretín. Staňte sa odborníkom na umenie správneho umiestnenia horizontu. Ovládnite vodiace línie. A zistite, ako vytvoriť vynikajúce kompozície portrétov, fotografií krajiny a makrosnímok.

Fotografovanie hmyzu a iných malých tvorov

Fotografovanie hmyzu a iných malých tvorov

Fotografovanie hmyzu a iných malých tvorov môže byť veľmi zábavné. Stačí vyjsť na dvor a pri fotografovaní detailných záberov alebo makrosnímok objavíte celý nový svet.