-
Vyhlásenie spoločnosti Nikon
„At the heart of the image.“ To je základom výzvy a spoločnosť Nikon sa jej nebojí čeliť.
Každý človek vníma svet jedinečným spôsobom – radosť, smútok, údiv, nádej... a nekonečne veľa iných pocitov. Snímka dokáže zachytiť tieto jemné rozdiely v pocitoch a živo ich vyjadriť vo viditeľnom svete. Obrazové technológie nám ukazujú svet v celkom novom svetle a to zase dokáže hlboko ovplyvniť naše životy. Preto majú snímky neobmedzenú moc inšpirovať ľudského ducha. Pre spoločnosť Nikon neexistuje nič dôležitejšie, ako je potenciál snímky vyjadriť hĺbku ľudského zážitku. Našou úprimnou túžbou je naďalej skúmať tento potenciál. V spoločnosti Nikon sa neustále snažíme zdokonaľovať svoj cit. Tento proces je základom vytvárania novej hodnoty snímky a tajomstvom toho, ako vás inšpirovať, aby ste uskutočnili všetky sny, ktoré vo svojom srdci skrývate. -
Tri prísľuby srdca
Heslo „At the heart of the image“ vyjadruje tri prísľuby spoločnosti Nikon svetu.
Prísľub spoločnosti Nikon č. 1 – byť verní srdcu
Spoločnosť Nikon vyjadrí podstatu snímky. Spoločnosť Nikon už desaťročia vyvíja obrazovú technológiu, ktorá predstavuje špičku na celom svete. Výsledkom je spoľahlivosť a kvalita, ktorú ste sa od snímky naučili očakávať. Požiadavky na obrazové technológie sa menia v každom období, ale základy zostávajú rovnaké. V spoločnosti Nikon si myslíme, že stále chcete, aby snímka vytvárala spomienky, aby vám poskytla okno k objavom a aby zvýšila vašu kreativitu. Ako spoločnosť profesionálov pracujúcich v oblasti umenia zobrazovania spoločnosť Nikon bude vždy verná základnej hodnote snímky – prísľubu spoľahlivej kvality. Toto sú pevné základy, ktoré nám umožňujú naďalej napĺňať všetky vaše potreby obrazových technológií.
Prísľub spoločnosti Nikon č. 2 – zanietiť srdce
Spoločnosť Nikon podnieti snímkami novú vášeň na celý život. Globálne uznanie, ktoré získali fotoaparáty série F a iné produkty spoločnosti Nikon, je celosvetovým vyjadrením kladného ohodnotenia neutíchajúcej snahy spoločnosti Nikon pokoriť všetky obmedzenia. Tento hrdý duch čelenia výzvam, samozrejme, pretrváva aj v digitálnom veku. V spoločnosti Nikon veríme, že chcete, aby obrazové technológie pridávali dynamiku a energiu životu. Obrazové technológie chcete používať na vlastné vyjadrenie, na spojenie s ostatnými a na preskúmanie vlastného potenciálu. Vezmite jedinečnú kvalitu snímok a funkčnosť fotoaparátov Nikon. Pridajte dizajn, ktorý je skutočným potešením pre ruky aj oči. Na dôvažok pridajte služby, ktoré vám pomáhajú zdieľať čaro snímok s ostatnými. Niet pochýb, že obrazové technológie spoločnosti Nikon budú naďalej dopĺňať život o vášeň.
Prísľub spoločnosti Nikon č. 3 – objavovať pre srdce
Spoločnosť Nikon urobí zo snov sveta súvisiacich so snímkami skutočnosť. Pri neustále sa zvyšujúcom dopyte po obrazových technológiách je zrejmé, čo sa od spoločnosti Nikon vyžaduje. Našou úlohou je vedieť, čo od obrazových technológií požadujete dnes a čo budete požadovať v budúcnosti, a poskytnúť vám prostredníctvom snímok možnosti na uskutočnenie vašich snov. Pre spoločnosť Nikon to znamená, že musí prevziať vedúcu úlohu pri definovaní novej hodnoty snímky a potom pri poskytnutí tejto hodnoty vám. Každý človek má v srdci nekonečnú nádej. Chápeme, prečo sa obraciate na obrazové technológie, aby vám poskytli prostriedky na skúmanie a inováciu, a dokonca, aby vám umožnili nahliadnuť do budúcnosti. V spoločnosti Nikon sme hrdí na naše revolučné myslenie a odhodlanie neustále zlepšovať našu technológiu. Keď skombinujete tieto dve prednosti, získate pohon našej neustálej snahy vytvárať novú hodnotu snímky. A toto je ten druh nadšenia, ktoré dokáže meniť sny na skutočnosť. -
Symbol značky
Základná koncepcia
Náš symbol značky vyjadruje snahu spoločnosti Nikon sledovať nekonečné možnosti v oblasti svetla: od výskumu, návrhu a výroby až po služby a vzťahy so zákazníkmi. Symbol vyjadruje oslobodenie moci predstavivosti zmenenej na skutočné produkty a služby pre zákazníkov spoločnosti Nikon.
Symbol značky
Motív „po sebe nasledujúcich lúčov“ vyjadruje pocit nekonečných možností. Grafické spracovanie symbolizuje cieľ spoločnosti Nikon uvoľniť tento potenciál prostredníctvom skúsenosti zákazníkov. Logotyp „Nikon“ a žltá farba značky boli zachované ako dôležité vizuálne prvky, ktoré sa tešia globálne známej asociácii so značkou a sú synonymom vysokej kvality a dôveryhodnosti.