Používanie vstavaného modulu Wi-Fi vášho fotoaparátu Nikon

Používanie vstavaného modulu Wi-Fi vášho fotoaparátu Nikon

Prečítajte si tento podrobný postup a začnite zdieľať snímky. Nie sú potrebné žiadne káble ani prídavné zariadenia – stačí vám len fotoaparát, naša aplikácia a inteligentné zariadenie.

Tipy od profesionálov na snímanie najkrajších detských portrétov

Tipy od profesionálov na snímanie najkrajších detských portrétov

Prečítajte si, ako zachytiť náladu, okamihy a výrazy tváre, ktoré prispejú k vytvoreniu nezabudnuteľných snímok detí. Portrétna fotografka Tamara Lackey sa s vami podelí o svoje tajné tipy, ako získať krásne žiarivé fotografie detí, ktoré zachytia ich osobnosť pred objektívom fotoaparátu.

Ako snímať lepšie portréty

Ako snímať lepšie portréty

Posuňte svoje portrétne fotografie na novú úroveň s odbornými radami od Garyho Smalla. Naučíte sa, ako vytvárať kompozíciu pre klasické a moderné portréty, ako vybrať správne pozadie a ako pracovať s prirodzeným svetlom aj umelým osvetlením.

Práca s rozostreným pozadím pre začiatočníkov

Práca s rozostreným pozadím pre začiatočníkov

Objavte nádherné umenie práce s „bokehom” – jemným rozostreným pozadím, ktoré dosiahnete použitím svetelného objektívu a širokej clony. Prečítajte si odborné rady o tom, ako vytvoriť „bokeh” a ako ho čo najlepšie využiť na vašich snímkach.

Päť jednoduchých pravidiel pre správnu kompozíciu snímok

Päť jednoduchých pravidiel pre správnu kompozíciu snímok

Rady profesionálky ku fotografickej kompozícii. Diane Berkenfeld vám pomôže objaviť pravidlo tretín. Staňte sa odborníkom na umenie správneho umiestnenia horizontu. Ovládnite vodiace línie. A zistite, ako vytvoriť vynikajúce kompozície portrétov, fotografií krajiny a makrosnímok.

Fotografovanie hmyzu a iných malých tvorov

Fotografovanie hmyzu a iných malých tvorov

Fotografovanie hmyzu a iných malých tvorov môže byť veľmi zábavné. Stačí vyjsť na dvor a pri fotografovaní detailných záberov alebo makrosnímok objavíte celý nový svet.

Alberto Ghizzi Panizza – tipy pre makrofotografiu

Alberto Ghizzi Panizza – tipy pre makrofotografiu

Alberto Ghizzi Panizza patrí k najinovatívnejším, najtalentovanejším a najoriginálnejším autorom makrofotografií v Európe. Tento Talian, ktorý má za sebou už takmer dvadsaťročnú kariéru, je uznávaným majstrom makrofotografie.

TECHNIKA FOCUS STACKING PRE HĹBKU A DETAIL MAKROSNÍMOK

TECHNIKA FOCUS STACKING PRE HĹBKU A DETAIL MAKROSNÍMOK

Po návrate od Amazonky mal David Leaser inšpiráciu vyskúšať techniku focus stacking.

SPRIEVODCA MAKROOBJEKTÍVMI

SPRIEVODCA MAKROOBJEKTÍVMI

Makrofotografia je jedným z najzaujímavejších typov fotografií. Umožňuje divákovi všímať si detaily, ktoré sú bežným okom ťažko pozorovateľné.